Someloveyou

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Tjeeeniiixen

Av Tilda Bergman - 1 juni 2012 17:48

  Hej på er har inte kunna bloggat för jag  har varit i näsbyn med hos Julia. 

Och snart ska jag fara och köpa lite godis osv men det var roligt hos Julia men jag stör mig på min cykel den är seriöst störd! Men idag är det varmt och braa nä men jag vet inte vad jag ska skriva så vis ses sen antar jag bloggar mer ikväll med nya och skumma och braiga bilder?! :)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda Bergman - 24 juli 2012 15:34


Hej det var längesedan jag bloggade på someloveyou. Japp är med Julia just nu , och ville bara testa blogga på denna gamla blogg. Ånej nu kommer detta inlägg delas på facebook hihi, det kommer ju tro att jag bloggar på denna nu men jag bloggar ...

Av Tilda Bergman - 3 juni 2012 11:00

www.wivala.blogg.se  skriv av det eller nåt eller klicka tror det går nu!!!!! KLICKAAAAA  ...

Av Tilda Bergman - 1 juni 2012 20:49

www.wivala.blogg.se www.wivala.blogg.se www.wivala.blogg.se www.wivala.blogg.se ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥&h...

Av Tilda Bergman - 31 maj 2012 17:24

               

Av Tilda Bergman - 31 maj 2012 13:21


     

Presentation♥


YO!♥
Jag heter Tilda och jag älskar att spela fotboll och blogga detta är mitt liv i text och bilder. Hoppas att ni stannar kvar.Min kamera heter Canon EOS 1100D som jag fotar med såklart. !VÄLKOMMEN!^-^

 

Länkar♥

                                                                                   Klicka!                            Klicka!                        Klicka!

FRÅGA!

22 besvarade frågor
Vad är jag? ;)
 Söt
 Snygg
 Sexig
 Snyggast i världen

 


Ovido - Quiz & Flashcards